Menu Zavřeno

PARKOUR

PARKOUR

Je to pohybová disciplína, která si zakládá na překonávání překážek. Dříve to byla především příroda a velké vzdálenosti, nyní to je nejčastěji městská zástavba. Cvičenci se nazývají parkouristé (také parkouristky) a snaží se pomocí základních lokomočních pohybů překonávat překážky, které mu stojí v cestě. Pro parkour je typická značná fyzická a technická příprava.

Kde trénujeme

pondělí Gymnázium Kadaň 16:00 - 17:30
pondělí 6. ZŠ Sokolov 16:30 - 17:30
úterý ZŠ Žatec, Jižní 2777 15:30 - 17:00
úterý ZŠ Duhová Cesta Chomutov 16:00 - 17:30
pátek ZŠ Žatec, Jižní 2777 15:30 - 17:00
pátek Gymnázium Kadaň 16:00 - 17:30
pátek 6. ZŠ Sokolov 16:30 - 17:30
neděle ZŠ Duhová Cesta Chomutov 14:00 - 16:00

CHOMUTOV

Základní škola Duhová Cesta s.r.o.

  • Úterý od 16:00 do 17:30 
  • Neděle od 15:00 do 16:30

KADAŇ

Tělocvična Gymnázia Kadaň

  • pondělí od 16:00 do 17:30
  • pátek od 16:00 do 17:30 

ŽATEC

Základní škola a Mateřská škola Žatec, Jižní 2777, Žatec

  • úterý od 15:30 do 17:00
  • pátek od 15:30 do 17:00 

SOKOLOV

6. Základní škola Sokolov, Švabinského 1702, Sokolov

  • pondělí od 16:30 do 17:30
  • pátek od 16:30 do 17:30

Na trénink s sebou

sportovní oblečení, obuv do tělocvičny, pití, členskou přihlášku, kterou si můžete stáhnout ZDE

Cena 

80 Kč na první trénink a nebo si můžete zakoupit naší permanentku a to

 THĚSEUS ( 7 tréninků + 1 zdarma) v ceně 560 Kč 
PERSEUS (10 tréninků + 2 zdarma) v ceně 800 Kč.

Jak trénink vypadá

Naše tréninková jednotka parkouru si půjčuje hodně z gymnastiky a atletiky. Zároveň začleňujeme prvky z funkčního tréninku, s cílem budovat žádoucí pohybové stereotypy, a z pohybové prehabilitace, abychom minimalizovali rizika zranění v budoucnosti. Polovina tréninku je zaměřená na rozvoj síly, obratnosti a koordinačních schopností. Následuje panel parkourových technik a jejich nácviku zakončených protahovacím cvičením.

Děti mají přístup na naše tréninky od 6.let.

U pokročilých a více pokročilých probíhá gymnastická průprava na akrobacii a zvládnutí salt: salto vpřed (frontflip), salto vzad (backflip), sideflip, skrčka, stojka a plynulé napojování těchto cviků do kombinací.

Během tréninku využíváme hrazdy, bradla, gymnastické kruhy a různé typy žíněnek, duchen, tatami, švédské bedny, žebřiny.

  • Rozcvička
  • Trénink na určité téma
  • Posilování s vlastní vahou těla
  • Strečink
  • Čas na otázky

Když se trénink nekoná

Pokud nastane situace, že se trénink nekoná posíláme dopředu všem, kteří nám do členské přihlášky napsali e-mail a mobilní kontakt informaci v podobě sms zprávy a e-mail zprávy, že trénink se nekoná automaticky a stejně tak tuto informaci sdělujeme na našem fb a zde na webu.

Na tréninky vytváříme na našich fb stránkách události a dále je možné si rezervovat trénink v rezervačním systému, který máme ZDE